En Güzel Romantik Sözler / Romantik Aşk Mesajları / Laflar / Resimli


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Romantik söz arayanlar için bu sayfamızda en güzel romantik sözler, sevgiliye romantik aşk sözleri, romantik kısa mesajlar, resimli romantik sözler, anlamlı romantik sevgi sözleri, romantik adam sözleri 2019, romantik sözleri,en romantik laflar, kısa romantik sözler sevgiliye, etkili romantik aşk lafları, kızları etkileyen harika romantk hazır sözler, en romantik duygusal sözler,sevgilinin hoşuna giden romantik sözler full güzel aşk sözü, romantik sözler resimli facebook, anlamlı romantik twitter sözleri, instagram romantik sözler resimli full paylaş sayfamızda yer alıyor..
Onun sana baktığını görürsün ya İşte o duygunun tarifi yok.

Biz, ayrı ayrı cümleler içinde şiir gibiyiz de, Bir araya gelince devrik bir cümleden ileri gidemiyoruz..

O Beni Herhalde Sevmiş! Oysa Ben Onu Her Halde Sevmiştim.
Sadece çocukken güler insan, diğerleri palavra. Çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil, acılara gülmeyi öğrenir aslında.
Dünyanın en güzel hissi ; Sen ona bakarsın ve o sana çoktan bakıyodur.

Hayat bana bir şey daha öğretti; aşk her şeydir ama her şey aşk değildir.

Bazı insanlar seni çok iyi anlarlar ama hiçbir şey yapmazlar.
Aşık mı oldun? Üzülme. Bu durumu da anlatacak bir Sezen Aksu şarkısı vardır elbet.

Elbet Birgün Roller değişir, Ben Unuturum, Sen Hatırlarsın.

Yeter ki beklemeye değecek biri olsun; o zaman huzurla beklersin.

Hayat Nasıl Gidiyor?.. Diye Soranlara Seni Gösteriyorum Arkandan. İşte Diyorum.. İşte Böyle Gidiyor..

Senin aşkını senden daha güzel anlatan insana Sezen Aksu denir.
Mutsuz değilim, Sadece, seni yazıya döktüğümde ağlayasım geliyor; Hiç özlemedin biliyorum..

Sana dokunamayacağım kadar uzaktasın..  Ama yüreğim halen avuçlarının arasında…

Bazen ihtiyacımız olan tek şey sahil kasabasın da yaşamak.

Senin neler yaşadığını bilemem. Ama yaşayacaklarına ortak olabilirim.

Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir