Seni Seviyorum Sözleri /Çok Güzel Mesajlar


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Çok güzel seni seviyorum aşk sözlerini sayfamıza ekledik. Sevginizi anlatabileceğiniz en güzel anlamlı sevgi ile ilgili seviyorum sözleri hazır olarak bu sayfada. İşte Anlamlı Seni Seviyorum Sözleri, Hazır Seni Seviyorum Mesajları,Yeni Sen Çok Seviyorum Sözleri Kısa, 2019 Anlamlı Seni Seviyorum Aşk Sözleri, Seni Seviyorum Sevgi Sözleri Sevgiliye, En Güzel Seni Seviyorum Sözleri Etkili, Harika Seni Seviyorum Sözleri Etkileyici,Duygusal Seni Çok Seviyorum Sözleri Sevgiliye,facebook Seni Seviyorum Sözleri, Sevgi Sözleri Çok Güzel...
Kalbim her attığında ismini haykırıyor sevdiğim,Kulaklarım senden başkasını duymuyor
Gözlerim senden başkasını net görmüyor SEVİYORUM  Delice  bunu tüm benliğim söylüyor..
NE DEMİŞ ŞAİR ....DÜNYA BİR YANA SEN SOL  YANIMA..

Bir gün bir sevda çaIar kapınızı… Şaşırırsınız, bekIemiyorsunuzdur… Bu güne kadar geIen sevgiIere hep misafir oIarak bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte oIarak yerini aIır

"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"

"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."

"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."

"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."

"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."

"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."

Yaşamakmı benimkisi Söyle Sevgili? Seni gördüğümden beri Çekiyorum Aşk Derdini, Sana Söylemek istiyorum Sevgimi cesaret edemiyorum utanıyorum Belki Ama 2 kelime Kurdum içimde Seni Seviyorum
Yalansız Dolansız Bir aşk benimkisi, Kimse Bilmez içimdeki Seni, Derdimin Dermanısın Sevgin içimde Ebebdi Kimse Durduramaz içimdeki Sevgini Seni Seviyorum..
Sen Yıldızlar gibi parlak Ol geleceğimde Sen Ay Gibi Yıldızlara Eşlik Et her gününde, Sen benim Ayım Yıldızım oL Sen Sadece benim Dünyama Güneş Gibi Doğ Aşkım Seviyorum Seni.

Yaşamayı özlemişim gülüm Sen bana Bir güldün ya ben o An yeniden Doğdum Sanki Gülüm Sen Benim Solmayan Gülümsün Seni Seviyorum GülümMmMM…

Arkaya Bakıp Giden Zamana Gülüyorum hep Anıları Seninle Yaşamak istiyorum Sadece Sen Ol yanımda Hayat ozaman Çekilir Ozaman ben Olurum hayatta Seviyorum Seni.

Belki Bugün Belki yarın ümidiyle Bekledim Seni Ve Sen geldin Şimdi Kalbim Atıyor Seninle Şimdi Yüzüm Gülüyor Seninle bebeğim..

Seni ne Kadar Çok Sevdiğimi Anlatsamda Kelimeler yetersiz Kalır Her güzelliğin Sonunda, Seni ANlatamaz Hiç Bir güzellik Seni Anlatamaz Kalbime ve Ben seni yaşıyorum hayalinle Seviyorum Seni Biriciğim..

Seni Severlen Ağlamayı Sevdim Senin Yanında Gülmeyi Sevdim Seninleyken Ben Seni özledim Seni Seviyorum Derken Titreyen Yüreğimi o haLimi Sevdim bebeğim Seni Çok Seviyorum.

O Kadar uzakta Değilsin Bana Sadece Ellerimiz https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/10/seni-seviyorum-sozleri-cok-guzel.html Uzak Kaldı Gurbetin ortasında, Sen Ne Olursa OLsun Benimsin benim Gelinimsin bebeğim Seviyorum Seni helalim..

mesafeler Olsada aramızda Bu kalp Atmaz Senden Başkasına Sakın Korkma bebeğim ben Senin için Bu Dünyada varım Beyaz meleğim Seviyorum Seni.

Seni Unutamam Asla Unutmak için Zaman geçsede Silemez Seni hayatımdan Asla! ben Sana Sevdalıyım Sana Yangın Seni Seviyorum Başka Dünyada Yaşamak Anlamsız gelir Sensiz bana…

Hayat Bir Yarış benim için Zorlu ve Acımasız, Seninleyken Unutuyorum Butün hayat telaşını Seninle buluyorum kendimi huzurlu ve rahat Seninle Bir bütün Olduğumu Anlıyorum Kimsenin bozamayacağı bir bütünüz Aşkım Seni Seviyorum..

Sana Sevgim Ebedi bebeğim Seni Çok Seviyorum içimdeki dünyada Senin için Bir Hayat Kurdum ve sensiz olduğumda ben orda yaşıyorum Sensizliğimi Kurduğum Dünya iLe geçiştiriyorum..

Hapşurduğumda; çok yaşa, iyi yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke. Bende; sende gör değilde, emrin olur deseydim sessizce.

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin

Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir