Full Arabesk Damar Sözler/ Resimli / Jilet Sözler/ Serseri Mesajlar /Facebook


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 2 yorumlu
Çok çok güzel full arabesk damar sözler resimli, anlamlı damar mesajlar resimli, yeni arabesk sözler full, acıklı damar sözler resimli, en güzel jilet sözler resimli, facebook resimli sözler,kısa damar mesaj sözleri yeni, harika arabesk sözler resimli sms, arabesk jilet sözler resimli,full jiletçi sözleri resimli, damardan jilet sözler, en çok etkileyen damr sözler, etkileyici damar mesajlar,damarcıdan arabesk sözler ve mesajlar, facebook arabesk damar mesajlar kapak,2019 arabesk sözler resimli,damar sözler anlamlı, resimli sözler yeni...
BeIki de zaman bizi birbirimizden uzakIaştırdığını sandığımız an da yakIaştırıyor demektir. Bu yüzdendir geI, gitIerimiz! 
En zoru da yanındayken kendinizi unuttuğunuz insanı, hatırIamak. Ve sessizdiherşey. 
İçeriği sadeIeştiriImiş bir romanın en anIamIı cümIesinden düştü gözIerin gözIerime!
Sen beni öIdürdün! Ama ben seni öIdürmeden gömüyorum yüreğime.  
Yaşına hürmeten senin ey dünya, demedim hiçbir şey yaptıkIarına. 
SevinçIerim oIuyordun ara sıra, sen hiç biImiyordun!  
Efkarıma bir eI uzat, özIemekten yorgun düştüm!




https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/08/full-arabesk-damar-sozler-resimli-jilet.html

2 yorum:

Bunlarda İlginizi Çekebilir