En Seksi Sözler, Seksi Mesajlar,Kısa,Yeni


KATEGORİLER : , , , , , , , , , YORUM: 0
Sayfamızda en seksi sözler, ve anlamlı seksi mesajlar yer alıyor. Yeni sexy sözler ve kısa sexy mesajlar sayfamıza bakabilirsiniz.
• Sana sahip olduğum için çok mutluyum.

• Gözlerinin içine ilk bastığımda eridim bittim.. işte budur benim kadınım dedim.. iyiki varsın hayatım...

• Seninle olmak beni çok mutlu ediyor.

• Hayatımdaki En güzeI şeysin, En özeIimsin, En duyqusaIımsın, Bu hayatı senIe tattım SenIe yaşadım ve öIenedek senIe yaşayıp yaşIanacağım..

• Yine düşündüm ve aynı sonuca vardım; Tanıdığım en muhteşem bayan (erkek) sensin.

• Sen ne qiyersen qiy, Ne kadar süsIenirsen süsIen hepsi boş sevqiIim.. çünkü doğaI qüzeIIiğin beni bitiriyor...

• Seni düşündüğüm zaman karnımın içinde sanki küçük kelebekler uçuşuyor.

• Gözlerine baktığımda eriyorum.. dudaklarini emesim geliyor dayanamıyorum sevgilim, çok seksisin..

• Titrememe sebep oluyorsun...

• Bu Yürek sende tattı şehveti.. En derinlerinde Hissetti sıcaklığı.. Gözlerinin içinde kayboldu.. O sıcak yüreğini hiç bir zaman esirgeme tekaşkım...

• Aklıma düştüğünde titrediğim anlar oluyor.

• Bu gece ne istiyorsan yapabiliriz.

• Hayatta iki şeyi çok sevdim biri sen biride sigara sigarayı atıyorum ama seni atamıyorum aşkım çünkü seni bitiremiyorum o anı yaşamak istiyorum...

• Yaramaz olduğun zamanlar sana bir başka bayılıyorum.

- Üfff yavrum, anam, yaIarım, yutarım, döşerim.. Sayın abonemiz Iütfen ürkmeyiniz bu hattımızın motivasyon mesajıdir, biz buna cep-to taciz diyoruz. BeIki başkaları da bu uyguIamaya başlar ha ne dersiniz fena oImaz değiI mi?

• Gece çok edepsiz bir rüya gördüm. Dinlemek ister misin?

• Boynuma sürterek qöğüsIerinin arasından, aşağıya, kaIçamın yanına kadar qetirip, yuvasına oturttum, çıkan şıIak sesi bana qüven veriyordu, sende emniyet kemeri tak...

• Beni deli ediyorsun. Yani; senin için deliriyorum...

• DevIet’i Osmani AIiye’de terfi’i temayuziIim irfan iIe oImaz .Ya oIacak kuvvetIi iItimas, ya oIacak medeni haz ,ya da oIacak deIikIe temas.

• Kadınım (erkeğim) olmandan çok memnunum.

• Sen bir afytabey-i yektasın darende deliksiz. ben o deliğin matkab-ı ihtiyaçtan kemiksiz.
• Gördüğüm en heyecan verici bayan (erkek) sensin.

• Bu güzellik, bu zeka, bu akıl , hele şu anlam dolu qözlerin büyüsü. AIIah bütün qüzeIIikIeri bir yerde topIamış. Neyse kendimden çok bahsettim senden ne haber.!?

• Seni düşünüyordum ve bedenimde anlam veremediğim kıpırdamalar hissettim.

• Amerikan üroIoji üst kuruIunun yaptığı bir araştırma sonucu seeks hayatında başarısız oIan insanIar mesajIarı okurken teIefonIarı sağ eIIerinde tutuyorIar.

• Kendimi zor tutuyorum, bir an önce gel..

• Erkekler araba gibidir. Dikkat etmezsen altında kalırsın.

• Çıplağım haberin olsun istedim.

• Galata kulesinden attım fesimi.Eyyy fani insaf et değdireyim tepesini.Değdirirsem tepesini itelemem gerisini. İtelersem gerisini, keserim nefesini.

• Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana canımm...

• Sence şu an üzerimde ne var?

• Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.

• Üzerimde ne olduğunu tahmin et.

• Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır beni. Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde seni kaybetmekten.

• Bu gece bana istediğini yapmakta serbestsin.

• Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

• Senin için Yataktaki Kraliçe kitabını aldım.

• Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.

• Yatağının kraliçesi (kralı) olmak istiyorum.

• GüIIer anIatsın sana oIan sevqimi, qüIIer anIatsın yanIızIığımı, çaresizIiğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güIIer anIatsın ben anIatamadım

• Senin için çıldırıyorum.

• Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekiIere sonra kapıIarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizqi derinIiğince Günaydın

• Seni içimde istiyorum.

• Rüzqar aIabiIdiğine hırçın,yağmur aIabiIdiğine inatçı, yüreğin ise onIara inat sanki bir Iiman... Tıpkı qözIerindeki huzur qibi...

• Seni özledik. Hatta o daha çok özledi.

• Benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, ay yüzlüm, canımın cananı,

• Senin olmak istiyorum.

• NasıI ki uzaktaki yıIdız parIak qeIirse insana, uzakta oIduğun için tutkunum sana! Hani en qüzeI aşkIar imkansız qeIir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

• Yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın...

• Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...

• Gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir