Güzel Sözler Full / Kısa Sözler / Kısa Anlamlı Sözler / Aşk / Yeni


KATEGORİLER : , , , , , , , YORUM: 3 yorumlu
Hazır kısa sözlerin içinden beğendiğiniz güzel kısa sözü sevdiklerinizle hemen facebook, twitter, insttagram , whatsapp vb sosyal paylaşım sitelerinden sevdiklerinizle hemen paylaşabilirsiniz. Sayfamızda Çok kısa güzel sözler, full kısa anlamlı sözler, kısa aşk sözleri sevgiliye, etkileyici kısa sözler, kısa aşk mesajları, full kısa mesajlar 2019, yeni kısa sözler süper,aşk dolu sözler,çok güzel anlamlı sözler,en güzel sözler, en çok etkili kısa güzel sözler, birbirin harika kısa sözler aşk, kısa sevgi sözler,resimli aşk sözleri facebook,özlü sözler, en güzel yeni aşk sözleri,çooook güzel sözler ve mesajlar yer alıyor... 
 
♥ Eğerki sana kavuşmadan ölürsem, tabutun içinde kefen, kefenin içinde ben, benim içimdede sen olacaksın.

♥ İzin verdigim kadar taniyabilirler beni gerisi sadece tahmin ettikleri yada hayal ettikleridir.
♥ Küçükken aldığım dışı güzel, İçi hep çürük çıkan elmalı şekerler gibisin. Aranızdaki tek fark; O elmalı, Sen ise el’malı

♥ Önemli Olan Bir Omuza Yaslanmak Değil… O omuzda Yaşlanmaktir…
♥ Ne Kadar Detaylı Planlarsan “KADER” Bi O Kadar Sert Vurur Sana..¿

♥ Bu kez kurtuluşun yok be adam, Papatyayla da anlaştık İllaki seveceksin..!
♥ Bazen sadece O anlasın diye yazarsın ama Onun dışında herkes anlar.

♥ Hayatı Tadarsın Ama Doyamazsın… Nitekim tatmaya izin Vardır, Doymaya YOK!!

♥ ßu zamanda en cok azraile guveneceksin, en azından niyeti belli.
♥ Hayatta herşeyini bir kişiye bağlama. Onu kaybedersen herşeyini kaybedersin…

♥ Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir, kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir.

♥ Her şeyinle seversin,tüm gücünle belki;Ama yine kaybedersin…Neden mi?Çünkü her “seni seviyorum”diyeni insan zannedersin…!

♥ Platonik olmak zordur, Her hareketi üstünüze alınmak istersiniz ama onlar başkasına aittir,kalbi de dahil.
♥ Adın sahipsiz bir mezar şimdi dudaklarımda..Neyse ki ölmeyede az kaldı zaten.

♥ Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; “Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır.”

♥ Keşke seni sevmek yerine gökyüzündeki yıldızları saymaya çalışsaydım o kadar imkansız olmazdı belkide..
♥ ßoş https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/09/guzel-sozler-full-kisa-sozler--anlamli.html insanlarla dolu hayaller kurmaktan vazgeçin bu size sadece zaman kaybı olur.

♥ Sevmek, Hayal Kurmak Kadar Kolay Bir Bakıma, Fakat Unutmak; Kurduğun Hayallerin Gerçekleşmesi Kadar Zor Aslında..!!

♥ “Ne kadar farklı olursa olsun sana ait olmayana tenezzül etme, Ve ne kadar basit olursa olsun senin olandan asla vazgeçme”.

♥ Mektuplar Resimler Kaldı Elimde,O sevdiğin Şarkımız Kaldı Dilimde,Gelirsin Diyerek Günün Birinde, Benimle Bekliyor Sensiz Geceler… ♥ Değer verdiğin insan sana değer vermiorsa bırak kendi değeriyle kalsın…

♥ Birisi olacaksa geçmişimi merak ederek değil geleceğimi hayal ederek gelsin Bana…

♥ Kadın bir eşya gibi satılırken onu o konumdan alıp cenneti ayaklarının altına serdiği bir medeniyetin adıdır…

♥ Karşınızdaki insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.

♥ Aşk sevmesini bilen için vardır ve karşılıksızdır. “ne kadar seversen o kadar severim’ gibi düşünmek aşk değil, tüccarlıktır”..

♥ Hayatta hiç kimse için ağlamaya değmez.ağlamaya değenler zaten ağlatmaz…

♥ ßirgün icki dolu vücudum musalla tasina konur da meftayi nasil bilirdiniz diye sorulursa sen bilirsin meyhaneci onu nasil sevdigimi

♥ Hayatımda kimse yok,ama pişman değilim. Çünkü sen aşkı basitleştirenlerden birisin. Bense yanlızlığın hakkını verenlerden…

♥ Korkumudur Bana Dön Demeni Engelleyen,; Yoksa Gurumudur Seni Benden uzaklara götüren..

♥ Benm https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/09/guzel-sozler-full-kisa-sozler--anlamli.html için hep 1din. . Bir zamanlar -1- tanemdin. Sonra -1-i oldun. Şimdi ise -1-hiçsn…

♥ Pişman degilim sadce dön bak arkana ne icin nelerdn wazgeçtin ne dururken “Sén” neyi séçtin…

♥ Al yalnızlığını gel! Korkma, sıkılmayız. Senin yalnızlığın benim yalnızlığımla konuşur, biz ikimiz susarız.

♥ Yαğmurlαr düşünce ténime, her dαmlαyı `sén´ sαnıp ısLαnmαyı `αşk´ bildim . Ve biliyor musn ? Gölgeni bile çok özledim …

3 yorum:

  1. resimlerin sözleri çok güzel

    YanıtlaSil
  2. güzel sözleri sayfama kapak yaptım. aradığım en güzel resimleri buldum sitede. teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. teşekkrler admin. çok güzel

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir