Doğum Günü Kutlama Mesajları Eşe


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
Hayata arkadaşınız eşinize sevginize en güzel şekilde ifade edebileceğiniz doğum gününde ona en güzel doğum günü mesajlarından birini göndererek etkileyebilir ve mutlu edebilirsiniz. İşte eşe en güzel doğum günü mesaj sözleri, yeni doğum günü mesajları eşe, kısa doğum günü mesajları eşe, en komik doğum günü kutlama sözleri eşe özel,doğum günü sözleri eşe, doğum günü kutlama smsleri eşe ,anlamlı doğum günü sözleri eşler için,kısa doğum günü özel mesajları 2019 eşe,etkileyici doğum günü mesajları eşler için, harika doğum günü sözleri, iyi ki doğdun aşkım mesajları eşe,mutlu eden doğum mesajları eşe bu sayfada yer alıyor.
Canım sevgilim iyi ki doğdun iyi ki varsın seni ölümüne seviyorum şu an yanında değilim ama emin ol kalbimde aklımda şenle inş bundan sonraki doğum günlerini beraber geçiririz.

Sen benim hayat arkadaşım ve en kıymetlimsin. Allahım sana sağlık, afiyet versin başımızdan ayırmasın. Nice senelere bir tanem…

Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok ama çok seviyorum iyi ki doğdun.

Hayatımın varlık sebebi seni çok seviyorum ve doğum gününü kutluyorum. Nice mutlu, sağlıklı yıllara…

Ömrümün sonuna kadar yanı başından ayrılmayacağıma söz veriyorum. İyi ki doğdun canım bir tanem.

Sana layık bir eş olmak için hayatım boyunca çalışacağıma bu mutlu günde bir kez daha söz veriyorum. İyi ki canımsın, iyi ki doğdun. Nice nice hep beraber yıllara, mutlu yaşlara.

Hep beraber yaşlanalım, yanımdan hiç ayrılma seni çok ama çok seviyorum aşkım, hayatım. İyi ki doğdun…

Bir yıl daha yaşlandın benimle beraber ne mutlu bana. Nice nice yaşlara, mutluluklara. İyi ki doğdun aşkım…

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana ”eşim” diye bildiğim için çok şanslıyım. İyi ki doğmuşsun ”sevgilim ”ve iki benimsin.

Benim en güzel yanımsın, hayat arkadaşım, eşim, canım her şeyim. İyi ki doğdun…

Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. İyiki Doğdun Sevgilim.

Bin yıl ömrüm olsa bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim sevgilim, ilk ve son aşkım iyi ki doğdun bitanem…

Hayatın bazen bizlere yaptığı süprizlerin en güzelisin sen benim mucizemsin seninle var olan her şeyi seviyorum belki doğduğun andan bu zamana kadar yanında değildim ama sana her şey üzerine söz veriyorum bundan sonra ölünceye kadar her sabah ilk ben sana iyi ki doğdun diyeceğim iyi ki doğdun kocacığım.
Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem.

Sen hayata ne verirsen hayat sana daha mükemmelini verirmiş ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi iyi ki doğdun iyi ki benimlesin aşkım seni çok seviyorum…

Dalgalar vuruyor sahile, yıldızlar parlıyor sonsuz mavide bende bitmez sevgimle koşuyorum hep gecelerde. doğum günün kutlu olsun.

Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir  güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle yasa! Nice yaşlara..

Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır. sen benim hayat ışığımsın. varlığımın tek nedeni.. doğum günün kutlu olsun.

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem.

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. iyi ki varsın..

Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun, iyi ki benimsin, benimlesin. Seni Çok Seviyorum.

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara…

Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!

Bugün seni tanıyan ve bu muhteşem insanı seven herkes için çok önemli. Doğum gününde ve her zaman her şeyin en mükemmelinin senin olması dileğiyle. Seni seviyorum.

Hatıralara değer biçemem, fakat bunlara bir parça güzel hatıra daha ekleyebilirim. Mutlu yıllar aşkım.

Sana hissettiklerimi anlatabilmem için kelimeler yetersiz. Sen benim aşkımsın, mutlu yıllar!

Sen benim gün ışığımsın. Doğum Günün Kutlu Olsun Aşkım.

Sen ömrümde olmadığına inandığım değerlere Rastladığımsın.. Sen… Bulduğuma hala inanamadığımsın… Sen gülücüklere herkesten fazla layık olduğuna inandığımsın Doğum Günün Kutlu Olsun Sevgilim.

Sen hayata ne verirsen hayat sana daha mükemmelini verirmiş.. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. İyi ki doğdun iyi ki benimlesin Herşeyim Seni çok seviyorum.. BİTANEM

Yaşanacak güzellikler gözlerinde ki ışık gibi umut verici olsun, umutların kalbin gibi temiz olsun, temiz umutların seni huzurla doldursun, Doğum günün Kutlu Olsun Canım.

Yanı başımdan hiç ayrılmadan daha nice nice yıllar geçirmeyi dilerim. İyi ki doğdun aşkım.

Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir