Sihirli Güzel Sözler /Etkileyici Sihirli Mesajlar / Aşk / Sevgi / Kısa


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
Hazır sözler sayfamıza birbirinden harika Güzel Sihirli Sözler, Kısa Sihirli Anlamlı Mesajlar, Anlamlı Sihirli Laflar Sevgiliye, Sihirli Sözler Facebook, Sevgiliye Sihirli Sihir gibi Etkili Sözler, Kızları Etkileyen Sihirli Aşk Sözleri, Tesirli Sihirli Sözler Yeni yer alıyor.
Sihirli Güzel Sözler /Etkileyici Sihirli Mesajlar / Aşk / Sevgi / Kısa
 
Ağlamana değecek tek insan; gözyaşlarını silmek için yanında olandır.
 
Yalnızca adımı biliyorsun, hikayemi değil.

Bir babanın, sabah işe giderken çocuğunun yastığı altına koyduğu harçlık gibi helal olmalı sevdalar.

Özlediğim kadar sensin, sevdiğim kadar bensin.

Soru: bir insan kaç kere ölebilir?

Cevap: kaç kişiye güvenirse, o kadar.

Farklımı olmak istiyorsun “kendin ol”yeter
 
Sen Bu Dünyaya Kaybetmek İçin Gelmedin.

Sen değiştiğinde, talihin de değişir.

Başkalarının acısına kayıtsız kalmamak, en yüce erdemdir.

Bazen koca bir şehri sadece bir insan yüzünden seversin.

Kimse Kaybedenleri alkışlamaz.

Mükemmel zamanı bekleme!! En doğru zaman şimdi!!

Senin isyan ettiğin şeylere ulaşmak için dua edenler var!

Nefes aldığın sürece mutlaka bir umut vardır.

Her nefis aşkı tadacaktır.Ama tadılan her aşk nefis olmayacaktır.

Bitti diye üzülme, yaşandı diye sevin.

Ayrılamadığın her yer hapishanedir.

İnsan sebepsiz de mutlu olabilir…

Bazen Herkes Ne Yapıyorsa, Tam Tersini Yapman Gerekir!

Eğer yaşamak için çalışıyorsan, neden çalışarak ölüyorsun?

Dünyanın en güçlü silahı,kararlı bir insanın gözleridir.

Birini küçük düşürmek, seni daha büyük yapmaz..

Gitmek İstemezsen Eğer, Her Yer Yakındır!

Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtı

Eger düşlerindeki hayatı yaşamak istiyorsan, kendi gezegenine egemen olmak zorundasın.
Unutmayın, bu dünyada sırtınızı her zaman dayayabileceğeniz tek şey ailenizdir.

Her şey üstüne üstüne geliyorsa belki de sen ters gidiyorsundur.

Uzak denen yer yüreğinin hissetmediği her yerdir.

Karanlıktaysan, gölgen bile seni yalnız bırakır.

Başkasını mutlu etmek için yaşarsan herkes seni sever, kendin hariç…

Ağlamak pasif direniştir, gülmek aktif protesto.

Zorladikça tutsak, kaçtikça yabancisin kendine.

Hayatta en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapmadıklarımızdır.

Bir kitap, içimizdeki donmuş denize indirilmiş bir baltadır…

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olması.

Dinle Sebastian! İçinde çöpler birikmiş https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/10/sihirli-guzel-sozler-etkileyici-tesirli.html Sebastian.. Çöpleri atmak yerine,parfüm sıkmışsın sadece..!

Dost için sırtımı köprü yapmaya hazırım ben; Yeter ki, temiz kalpleri taşıyan ayaklar geçsin üstümden.

Tereddüt edersen bacakların seni taşımaz. “Yürüyeceğim” de, bas ve yürü!

Başkalarının hatalarından ders alın insan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor.

Kabul olmayacak duamdın… Ama yine de amin!

O kadar sevdim ki seni, o beklediğin olmak istedim hep. Kalbinde bir misafir gibi değil, bir aşk gibi kalmak istedim.

Bir annenin yavrusu için uykusuz geçirdiği geceler gibi yüreğim. Şikayetim yok ama artık ağlamasın istiyorum kalbim.

Yalnızlığı değil sadece sihirli ve güzel sözlerini özledim prensesim.

Hızlı değil yavaşca yaşamak istiyorum seni, seni yaşarken büyüle beni birtanem. Sihirli bakışlarınla hayatımı kendine al aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir