Sevenler İçin Güzel Sözler /Anlamlı Mesajlar /Kısa /Duygusal


KATEGORİLER : , , , , , , , YORUM: 0
Sevenlere özel sayfamızda en güzel sevenler için harika sözler yer alıyor. Birbirinden harika anlamlı sevenler için sözlerden beğendiğinizi facebook,twitter,instagram vb paylaşım sasitelerinden anında paylaşabilirsiniz. Sevginizi en güzel şekilde anlatabilecveğiniz duygusal sevgi sözleri sevenler için hazır. İşte sevenler için güzel sözler, seveneler için aşk sözleri, sevgi sözleri, sevenler için mesajlar, karşılıksız sevenler için sözler,duygusal sevgi sözleri sevgililer için,kısa sevgi sözleri,çok güzel sevenlere özel sözler,  aşk sözleri yeni ,etkileyici sevgi sözleri, özel sevgi sözleri full 2019 paylaş.

-Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum

-Günesin dogdugu da bir gerçek battigi da Kalbimin attigi da bir gerçek, günün bittigi de Ne çikar tüm gerçekleri saysak tek tek Seni seviyorum, iste o en büyük gerçek

-Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken..

-Güneş dünyaya aşık olmuş ama bir türlü yaklaşamamış Çünkü yaklaştığı zaman Dünyadaki bütün güzelliklerin yok olacağını biliyormuş BU YÜZDEN UZAKTAN SEVMEYİ ÖĞRENMİŞ!…SEVİPTE KAVUŞAMAYANLARA…

-Gördükçe göresim, görmedikçe de ölesim geliyor ey Sevgili

-Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?

-Aşkın ecel olsa yine içerim yolun ecel olsa Korkmam yine geçerim..

-Bazi rüyalar digerlerinden daha uzun sürer. Bazilari da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam su an bu mesaji okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!

-BU DUNYADA 6 MILYAR INSAN VAR,30 MILYONU UYUYOR, 20 MILYONU YEMEK YIYOR, 10 MILYONU MUZIK DINLIYOR, 1 GUZEL KIZ DA MESAJ OKUYOR

-Güneşin buz tuttugu yerde bir alev görürsen, o bil ki yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir

-Gözlerine gözleriyle göz koyanın, gözlerini gözlerimle oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.

-Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm.

-İLK GORUSTE ASKA INANIRMISIN? YOKSA DISARI CIKIP TEKRAR MI GIREYIM

-INSANLAR GELMELERIYLE YALNIZLIKLARINI DAGITANLARI SEVERLER, GITMELERIYLE KENDILERINI YALNIZ BIRAKANLARA ASIK OLURLAR.
-Aşkımıza nokta koyma bitanem sana kucak dolusu virgül getiririm

-Aşkı tadan öğrenci sınıfta kalmaya mahkumdur.

-Seni sen olduğun için değil kalbimde yerin olduğu için seviyorum.

-Hatırlamak yaşamak kadar güzelse unutulmak ölüm kadar acıdır.

-Aşk: bir kişi için felaket, iki kişi için saadet, üç kişi için cinayet!!!

-Ben seni asil insanların Sevdiği basit sevgiyle değil! Basit insanların Sevdiği asil sevgilerle seviyorum…

-Gözler dudaklardan önce tebessüm ederse o sevgiden şüphe edilmez…

-Sen ağlama seni ağlatmak isteyenler ağlasın.

-Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

-Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

-Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir