Racon Kesme Sözleri /Racon Mesajı /Yeni /Kısa /Facebook


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
Birbirinden harika En güzel racon sözler, Çok güzel racon mesajlar, racon sözler yeni, kısa racon kesme sözleri, yeni racon mesaj sözleri 2019, racon mesajlar facebook İçin, delikanlıdan racon kesme sözleri full, ağır abiden racon mesajları 2019 , facebook için racon kesme mesajları ve sözleri resimli, çok etkileyici racon sözler en etkili,anlamlı racon sözler, delikanlı racon kesme sözü,darbeli racon lafları, hayata dair racon sözler , sevgiliye racon kesme sözleri hazır.
Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. Delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir

Farkedilmek için fark yapmak fark yapmak için ise meydan okumak gerekir.

Beni tanımıyorsunuz ahkam kesmeyin arkanıza gölge, içinize korku, mezarınıza konu olurum.

Ecele sözlü , ölüme nişanlıyız , tesadüfen geldik , mecburi yaşıyoruz.

Biz firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbekar çocuklarıyız.

Yükselmenin en alçakçası, zayıfların sırtına basarak yükselmektir.

Gün gelecek devran dönecek… Kahbe felek bize de gülecek… Sen mi vardın şimdiye dek… Tek tabanca da yaşar bu yürek…

Birini sevdim ortamdan uzaklaştım diye herkes delikanlı olmuş, ben kovalamıyorum diye arkamdan konuşan olmuş, benim adımı vererek piyasa yapan olmuş, mekanınızda kral olun, alayınız gelsin sizinde sıranız gelir…

Kral olsan tacın gider, sultan olsan tahtın gider… Kral değilim tacım gitsin, sultan değilim tahtım gitsin, ben kendi halinde bir ağacım fakat dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim.

Sen uzaktaysan ben yanındayım sen ateşteysen ben kordayım, bir gün bu dünyadan göçersen bil ki senden önce oradayım sonsuz aşkım..
Hayatı uçurumlarda https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/10/racon-kesme-sozleri-racon-mesaj-yeni.html geçmiş bir adamada mezar olarak uçurumun kenarı yakışır. Unutma! Uçurumun kenarında da çiçekler yetişir.

Detaylar aynadır fark-’i yansıtır .. Krallar iz bırakır soytarılar kıskanır .. Sallanırsa da yıkılmaz tahtım.

Boşver! Şimdi göz yaşlarımı silmeyi gücün yeterse kahkahaya boğ beni, bırak yanaklarımı dudaklarımı .. Gücün var ise yüreğimden öp beni.

Geceler isyanda yüreğim zindanlarda gözlerimse hep şafaklarda, yüreğim dayanmaz bu yanlızlığa nerde kötü zaman dostlarım nerde hani anılar yalan olmuş sevdalar gözlerim kan ağlar içtiğim şarap bile beni yargılar sensiz ancak bana ölüm yarar..hoşçakal gözüm..

Yol sen olsan yorulmadan yürürüm. Rüya sen olsan hep uyurum. Gece sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi olurum.

Ağlamayı ferdiden, bağlamayı orhandan, isyanı müslümden, sevmeyi ise yanlızca bizden öğrenin..!!

Rabbim sen beni dostlarımdan koru, ben düşmanlarımın icabına bakarım.

Kaldırımları üzerimize yorgan gibi çektik.. Bize bir adım gelene biz on adım gittik..oksijenimiz sigara mineralimiz yavan ekmek.. Kolaymı bu dünyada serseri damgası yemek.. Kolaymı be güzelim sevilmeden sevmek..!

Her sokak köşesinde kavgamız,okulda kıravatımız, dostumuzda hatıramız, düşmanımızda façamız, her meyhanede masamız, sevenlerimizde adımız silinmez..

Tek tesellim kadehler  başka birşey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım.

Hayat bize mutlu olma şansını vermedi sevgili biz kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz; herkesin acısını açımız yaptık çünkü dünyanın öbür ucunda tanımadığımız tanımadığımız bir insanın gözyaşı bile içimizi parçaladı…

Korkma!sakin sevmekten korkma.kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık yürekte tutmak..

Gözlerim kaldı sende istesem verir misin?seni seviyorum desem bende seni dermisin?yaprak değil çiçeğim,hayal değil gerçeğim.sana son sözüm sevgilim seni daima seveceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir