Öğenci Sözleri /Komik /Popüler /2019 /Yeni


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Öğrencilerin okullarda söylemiş olduğu ve hepimizin çok duyduğu komik öğrenci sözlerini bir bir seçip sayfamıza ekledik. İşte 2019 yılında popüler öğrenci sözleri, liseli öğrenci sözleri, güldüren öğrenci lafları, öğrencilerin söylemiş olduğu zekice sözler, anlamlı öğrenci sözleri, öğrenci durum sözleri facebook, resimli öğrenci sözleri, çok güzel öğrenci sözleri kısa, en güzel öğrensi sözleri,kaliteli öğrenci sözleri,süper öğrenci lafları çokk güzel...
Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

Bana Kopya Verenin 40 Yıl Kölesi Olurum.

Parmağını Notuna Göre Kaldır.

ben okuu Sen Varsın Diye Seviorum bebeğim.

Disipline Beraber gittiğin Sınıf Arkadaşın Hayat Arkadaşındır.

Çek Kopyanın Hasını, Çekme Eylülün Yasını...

üzüm üzüme,öğrenci karneye baka baka morarır

Hoca Hocaya Baka Bakar notları Düşürür.

Borç yiğidin,cetvel öğretmenin kamçısıdır

Kopya Çekmeyen Burnunu Çeker.

Hocam Sizi Okadar çok Seviyorumki Vereceğiniz Nota Göre Sevdim Daha Çok katlanacak Size :)

Yazılıdan kaçan sözlüye tutulur

işleyen Demir Pas Tutmaz, Kopya Çekmeye Çalışan El Rahat Durmaz.

iyi Arkadaş Yazılıda Belli Olur.

Hocaya Senin Değerini Sordum Dünyalara Bedel Dedi, Dünya'nın Değerini Sordum Beş Para Etmez Dedi.

Liseli Ağlamaz Sil Gözyaşlarını Zaten Ağlasanda Kimse Anlamaz

Acele Yazılıya Kopya Karışır.

Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

Aşk Ağlatır Sınav Sövdürür Matematikçi inletir

Sakla Samanı Gelir Zamanı, Mayıs'ta Okul Kırmanın Tam Zamanı.

Tarih Matematik Türkçe Halimiz yaş Bu gidişle.

ALLAH Sene Sonu Babamın Azabından Korusun benim AMinnnnnnn.

Öğrenci Yapamadığı Yazılıya Zor Der.

Biraz Şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim

keşke Bütün Okul Müdürleri Okullardan Yoklama Sistemini Kaldırsa

Yazılıdan Kaçan Sözlüye Yakalanır.

Çalışkanın pekiyisi tembelin çenesini yorar

benim Aşkın için verdiğim Savaş tarih Derslerindeki Savaşlarla Kıyaslanamaz Aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir