Çok Ağır Tokat Gibi Sözler / Sevgiliye / En Güzel


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 3 yorumlu
Değerli ziyaretçilerimiz için çok güzel tokat gibi acı veren sözleri sayfamızdan paylaşıyoruz.  Bu sözleri aldatan sevgiliye veya eşinize, dostunuza size yanlış yapan kısa sms ile facebook, twitter, whatsapp ile paylaşarak onlara adeta tokat sözlerle tokat atmış olursunuz. Anlamlı tokat gibi ağır sözler, ağır abiden tokat sözler, tokat gibi vuran sözler, sevgiliye acı veren tokat gibi sözler, kısa tokat gibi sözler, en güzel tokat eden sözler, delikanlıdan tokat gibi ağır söz, facebook tokat gibi sözler, twitter tokat gibi sözler, ünlülerden tokat gibi sözler, aldatana tokat gibi acı verici mesaj sözleri, tokat eden sms sözler full...
“Bir kızın en sevdiği sarkıyı iyi dinleyin, çünkü orada tüm söylemeye korktuğu şeyler gizlidir.” (Ayşe Kulin)

Hiç kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

Bozuk Para İnsanın Cebini Deler, Bozuk İnsanda Kalbini, Bu Yüzden İkisini De Harcayın Gitsin..!!!

Öyle herkesi sevmeyeceksin.. Seviyorum’ demeyeceksin ! Seni seviyorum’ diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin.

Hadi git bensizliğie mutlu ol yalanların içinde hadi defol yalanlarına kurtar beni yalanlarından…

Sana canımı feda etmeye hazırken beni yalanlarınla mutlu ettin şimdi anladımki o yalanlar benim yaşamadığım acılarmış…

Sen insnalıktan nasibini alamamış bir mahluksun, sen yalanların içinde kendini gerçek sanan bir parazitsin.. 

Bende senin gibi yalancı olsaydım senin yaptıklarını bende sana yapardım ama aramızdaki tek fark benim delikanlı senin adii biri olmandır..

Benim söylediğim her söz aldığım nefes gibi gerçektir, senin söylediklerin ise gördüğün rüyalar gibi gelip geçici yalandan başka bişi değildir..

Ben gecelerimde seni düşünürken sen gecelerinde başkalarını düşündün, ben seni seviyorum derken sen beni sevdiğini sadece sözlerinde söyledin gözlerin ise başkalarındaydı..
Ben yalanı seninle https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/10/cok-agir-tokat-gibi-sozler-sevgiliye.html tanıdım seni tanıdıkça yalanlardan kendimi kurtardım…

Hiç umrumda değilsin umrumda olsaydın zaten yanımda olurdun şuan…

Ben senin için herkez gibiymişim ne bir özelliğim olmuş ne senin için bir yerim, artık sende benim için öylesin ama insanlar ile kıyaslamıyorum seni ancak hayvanlarla eş değer olabilirsin..

Ben duygularım Ağır’dır benim yaşadıklarımı kaldıramazsın, sen sadece yalanların içinde küçük mutluluklar yaşarsın…

Hayattan ders almayan insan, kendine veya başkasına ders veremez…

Senin aldığın nefes kadar benim sattığım roman var…

İçtiğim sigaranın dumanı gibisin içimde tuttuğum kadar varsın bırakırsam sende yalan olup gidersin..

Yaşadığın hayat gibi keşke sende gerçek olsaydın, yalanların içinde kaybolmasaydın belki değerin olurdu gözümde..

Senin yokluğunda ölüceğimi sanıyorsan aldanıyorsun, ben seninle mutlu olmadım ki sensizken üzüleyim..

Hayatımın 4 tarafı yalanda olsa ben yalnızlığın adasıyım, senin gibilere hayatımda yer yok güzelim by by…

Umursamadığım tek umursuzluksun, ben benim hayatımda bir sinekden başka rol alamazsın..

Kendine güvendiğin kadar bana gğvenseydin zaten sende gerçek bir insan olurdun..

Sana insanlık dersi vermek isterdim ama bir hayvana ne kadar insanlık dersi verilebilirki ?

Her insna yalan söyleyebilir ama her insan doğruyu söylemek için yalanlara başvurur senin gibi..

Sevginde yalan sözlerinde yalan doğru olan tek şey sana inanmam oldu..

Gözlerimde bir umut olsaydın eğer ben o umudu gözlerimde ufuk yapardım, sen benim için kötü biranısın sadece kalemlerimde nefretimin adı olucaksın..

Bu sözlerim yalancılara bu sözlerim hayattan ders almamış mahluklara aslında bu sözlerim sana defol git hayatımdan..

Benim umutlarım var umutlarımda nefes aldığım kendime ait dünyam var, sen bu dünyanın içinde sadece bir otsun…

3 yorum:

  1. şamar gibi sözler tokat attı bana

    YanıtlaSil
  2. şap şap tokatlar bu sözler adamı.

    YanıtlaSil
  3. en ağır osmanlı tokadı gibi bu sözler teşekkürler

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir