Mutluluk İle İlgili Sözler /Mutlu Eden Mesajlar Sevgiliye


KATEGORİLER : , , , YORUM: 0
Hazır mutluluk ile ilgili mutlu eden sözler sayfasında en güzel mutlu edici sözler yer alıyor. Sayfamızın içeriğinde harika mutluluk veren sözler, mutku eden güzel kısa sözler, sevgiliyi mutlu eden sözler, mutluluk verici sözler sevgiliye, anlamlı mutluluk sözleri yeni, mutlu eden aşk sözleri,  harika mutluluk sözleri, çoook güzel mutluluk sözleri,mutluluk mesajları aşk ile ilgili,face mutluluk sözleri yer alıyor.
Benim Gezegenimde Sana Mutluluk Derler...
 
Hayat çok garip değil mi ? Acılarını gizlemek için gülüyorsun ve herkes seni mutlu sanıyor.

Kaldı işte; Çayımız bardakta.. Çocukluğumuz sokaklarda.. Mutluluğumuz kursağımızda.. Sevdiklerimiz uzaklarda.. Gülüşlerimiz fotoğraflarda..

Mutluluğunun anahtarını başkasının cebinde saklamamalısın.

Birazcık Mutluluk Ararken Dünyada, Şimdi Sevgimle Ben Yalnız Kalmışız.

Sensiz hiç bir yerin tadı yok. Hiç bir şey mutluluk vermiyor. Her şey sanki düzelmek için senin gelmeni bekliyor.

Benim mutluluğum şundan ileri geliyor: Sahip olduğum şeyler için seviniyor, Sahip olamadığım şeyler üzerinde düşünmüyorum.

Ve mutluluk, Suya düşmüş bir damladır. Ara ki bulasın..
Mutluluk varacağımız bir istasyon değil,bir yolculuk şeklidir(

Küçük mutluluklar istiyorum. O kadar küçük olsun ki, İstemesin kimse benden onu.

Kimsenin seni üzemeyeceği kadar güçIü oIduğunda ve sen kimseyi üzmeyecek kadar iyi oIduğunda; mutIusun demektir.

Nekadar MutIu OIsamda Sonunda üzüIeceğim biIiyorum hayatın Sonu geIince Yeniden MutIu oIucağım Seni Görüceğim biLiyorum

Uzak Durma Bana mutIu OLamıyorum Sensiz AsIa GüzeI GünIerin Hatırına MutIuIukIarı geri ver bana.

‘ÇOK MUTLUYUM’ desem o mutIuIuğun içine etmek için pusuda bekIeyen biriIerinin oIduğunu biIiyorum

Gözlerimi Sende Açtım Hayatı SevginLe Mutlu Olmuşum Sonunda Sevdiğimi bULmuŞum...

Sensiz Acı Çeken Yüreğim Şimdi Seninle Yeni Mutluluklara yeLken Açtı, Bir Denizin ortasında Mutluluk Çemberi Kuruyorum ikimizin Adına.

Mutlu olmak bir seçenektir, sonuç değil. Sen mutlu olmayı seçmezsen ne eninde ne sonunda mutlu olamazsın.
Mutluluğun hangi kapıdan gireceğini bilemezsiniz. Rabbiniz her an sürpriz yapabilir. Senin dilediğin vakit vardır, bir de Rabbinin 'Ol' dediği.
İçimizdeki mutluluğu bulmak için çoğu zaman dışarıdan birin ışık tutması gerekir.

Düşündüğün kadar özgürsen, düşünüldüğün kadar mutlusundur.

Olduğu hale ŞÜKRETMEYİ bilen biri,
Her durumda MUTLU olmanın yolunu da BULUR

HAYATIMA format, geçmişime reset attım,.. Beni Üzen ne varsa geri dönüşüm kutusuna kattım... Kendimi de Yeniledim bundan böyle Hayat Sana Meydan Okuyorum; İstedğin kadar Virüs yolla Yaşantıma; Beni ASLA ÇÖKERTEMEYECEKSİNN..!

Birini bağışlamayı reddettiğinizde, hala o kişiden bir şey

istemektesinizdir ve eğer istediğiniz www.guzelsozler-anlamli.blogspot.com intikam dahi olsa, bu sizi ona

sonsuza dek bağlı kılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir