Gıcık Sözler /En Gıcık Mesajlar /Gıcık Edici Laflar /Gıcık Eden


KATEGORİLER : , , , , , , , YORUM: 0
İşte en gıcık sözler, gıcık edici mesajlar, sevgiliye gıcık eden sözler, gıcık edici mesajlar, full, gıcık eden laflar, güzel gıcık adam sözleri, 2019 gıcık eden sözler yeni,facebook gıcık yazılar, insanı en çok gıcık eden sözler, kısa gıcık mesajlar, deli eden gıcık sözler,twitter gıcık sözler, kızları gıcık eden sözler,en çok gıcık eden sözler...

Adama sormuşlar karınızla ortak bi özelliğiniz varmı ? demiş ki var aynı günde evlendik.

Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azından kafamı dinliyorum.

Düşünmeyi bilmeyen sevmeyi, inanmayı bilmez; düşünemeyen ışıksız kalır, baksa da göremez, dinlese de duymaz, okusa da anlamaz

Keşfetmek herkesin gördüğünü görüp, düşünmediğini düşünmektir.

Sayısız güzellik doğar da her günde, birini sevmek için bir ömür yetmez.

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.

Akıl Yaşta değil baştadır fakat onu başa yaş getirir.

Annelerin kolları şefkaten yoğrulmuştur, çocuklar orada derin derin uyurlar.

Eğer saçınız dökülmeye başladıysa dökülen yerlere sarımsak sürün dediler, Hemen Yastığıma sürdüm, Çoğu oraya dökülmüştü.

Annem sende göz var dedi.. 23 yıl sonra farketmesine çok şaşırdım gerçekten.

Bana kaybolan yıllarımı değil de haziran temmuz ve ağustos aylarını verseler razıyım.

Ulan millet fotoda ağzınızı gözünüzü yamulttuğu halde tatlı çıkar ben normal baktığımda bile özürlü gibi çıkıyorum.

Yarım saat aralıksız küfür ettikten sonra “ağzımı bozdurdun bana” diyerek tüm sorumluluğu karşıya atarım. Şimdi o düşünsün.

Japon yapıştırıcısını Amerikalıların bulduğunu öğrendiğimden beri hayata farklı bakıyorum.

Banyoda çorapla ıslak terliğe basmışım gibi bir hayat.

Telefondaki sesinden erkek mi yoksa kadın mı olduğunu anlamadığın kişiye adını sormuşta “Deniz” cevabı almışsın gibi bi hayat.

Yatağına yakın priz varsa ve tuvalette wifi çekiyorsa, sen seçilmiş kişisin dostum.

Ulan İskoçya’da kadınlar erkeklerin etek boylarına karışıyorlar mı acaba?

Hoca yazılıda ismini yazana 5 puan veriyormuş. Ben zeki bir öğrenci olarak 20 defa yazıcam.

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Ateist arkadaşım sırf yemin edemedi diye doktor olamadı. 6 sene tıp okudu şimdi toptan mandalina satıyor, kısmet işi tabi.

Makyajdan teni görünmeyen kızların alnına “Beni yıka.” yazasım var.

Küçükken büyüklerin matematik kitaplarına bakıp bunları nasıl yapıyorlar diyordum, anladım ki yapamıyorlarmış. Sabahları 1 dk uykunun hesabını yaparken, saat 7 :30 da durakta saçı başı yapılmış tam makyajlı kadınlar benim gözümde kahramandır.

Açamadığımız poşeti yırtan bir millet olarak bükemediğimiz eli kırarız.

Size en güzel yıllarımda bahsediyim biraz. Sene 1934 daha yokum o zamanlar.

Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya.

Gün gelir, uɐɹʌǝp.

Bu hayattaki en saçma şey, zeytinin www.guzelsozler-anlamli.blogspot.com yağını çıkarıp sonra da o yağı tekrar zeytinin üstüne dökmek.

Harry diye yazılır, Heri diye okunur. Albus Pervical Wulfric Brian Dumbledore diye yazılır okunmuş gibi yapılıp geçilir.

Hayatımın en güzel yılları telefonu şarja takıp çıkarmakla geçiyor.

Paraya para demeyen insanların paraya ne dediklerini çok merak ediyorum.

Uyanabilmek mi yoksa yataktan çıkabilmek mi, işte tüm mesele bu.

Tai dilinde 5 sayısı ”ha” olarak söylenir bu yüzden 555 ”hahaha” diye telafuz edilir.

Allah göstermesin dediğim herşeyi full HD izledim.

Çekirdek yerken insanların suratındaki ciddiyeti fark ettiniz mi?

Anne hangi takımı tutuyorsun? Nevresim takımı.

Türkiyede 100 kişiye sorun bakalım suriyelilerden memnun musunuz diye %70 suriyeli çıkmazsa adam değilim.

Bugün denizde boğulan bir balığı ölmekten kurtardım, şuan kumun üstünde uyuyor.

Mağazaya girince dibimden ayrılmayan mağaza elemanını çıkışta evine kadar takip ettim. Nasıl bir gerilim olduğunu anlamıştır umarım.

Kaç yaşında olursan ol, ne kadar cool takılırsan takıl, küçük bi çocuk sana oyuncak telefonunu veriyorsa konuşacaksın.

Bütün erkeklerin hayali: helal süt emmiş Adriana Lima.

Az önce babam beni azarlarken fark ettimde salon halımızla kanepelerin üzerindeki desenler hiç uyuşmuyo.

Telefonunu kaybetmekten daha kötü olan tek şey; telefonunu sessizdeyken kaybetmek.

Telefonu tek elimle kullanırken parmağımın yetişemediği uygulamaya girmekten vazgeçiyorum ben, senden mi vazgeçmicem?

Otobüste 19 – 20 yaşında ki kızlara ‘buyur otur abla’ diyerek morallerini bozuyorum.

Sevgiliyle güzel bir pazar kahvaltısı yapmak gibisi yok. Cidden yok ama. Sevgili yok, kahvaltı yok. Konuya çok uzağım.

Odam dağınık değil. Bu benim kendi tasarımım.

Japonlar gözleri kısık olduğu için uzun yaşıyor olabilir hani ekran parlaklığı gibi.

Ne ” Kanka seninki geliyor doğal davran ” diyebilecek kankam var. Ne de ” benimki ” olabilecek bir sevgilim var hayatımda.

Diş hekimleri çürük dişten para kazanırken, diş hekimlerinin tavsiye ettiği diş macunu ve diş fırçasına nasıl güvenelim bilemedim.

Çok dostum var benim, yeter ki işleri düşsün.

Ben galiba bütün dua hakkımı ilkokulda tahtaya kalkmamak için kullandım.

Para mutluluk getirmiyor diye düşünen arkadaşlar. Belki size getirmiyordur, verin bi de ben deneyeyim lan. Nolur.

Bugüne kadar “evinizdeki malzemelerle rahatça yapabilirsiniz” dedikleri hiçbir malzemeyi evde bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir