Full Damar Sözler / Damar Mesajlar / Etkileyici /Anlamlı / Damardan


KATEGORİLER : , , , , , , , , YORUM: 0
Damardan damar sözleri hazırladık. Birbirinden farklı ve çok güzel damar sözler, damar aşk sözleri, damar mesajlar, damardan sözler, damar gibi damar sözler, damar sms sözleri, sevgiliye damar sözler, etkileyici damar sözler, jilet sözler, full yeni damar sözler,resimli damar mesaj sözleri,2019 damar sözler kısa, facebook damar sözler, damar adam sözleri, damar laflar, çok çoook güzel damar sözler, acılı damar sözler, en acıklı damardan sözler, muhteşem damar aşk sözleri sevgiliye, çok uzun damar sözler, iz bırakan tesirli damar sözler, whatsapp damar yazılar, twitter damar sözler yeni, anlamlı ve anlamsız damardan damar sözler hazır sözler sayfamızda yer alıyor...
Gönül fethetmek için yanlış tavra girenler onu zapt etmeyi hiç bilemezler.
Kendime teşekkür ederim ki sızı ince ve yara derin olmasına rağmen tepkim sadece derin bir sessizlikti.
Seni görmeden seven ben bunca özlemden sonra senden nasıl vazgeçsin!
Şairin dediği gibi ne halde iyiliğim ve ne cepte param var; ama yürekte sevdan ve gelecekte umudum saklı; öyleyse benden mutlu ve zengini yoktur!
Gözleriyle sevenler kolayca veda eder, gönülden sevenlerse ayrılığı ebediyen dünya dışına sürer.
Ağla ama belli etme, haykır ama isyan etme, çaresiz kaldığında da asla pes etme; sevgilin senden gittiğinde de sen ondan gitme; böyle ulaşılır katıksız-katışıksız sevdalara.
Aşkın ne olduğunu geveze bülbüle sorabilirsin; lakin hakikatini özlemiyle sessizce ölen pervanelerden öğrenirsin.
Şiirlerden gelen rüyalar ömrümüzün renkli sayfaları ve satırlarıdır.
Sana saatlerce günlerce koşabilirim, çünkü sen hiç yormayan yolculuğumsun.
Sen dikiş tutmaz yaram ve tövbe tutmaz günahımsın.
Fotoğrafın seni bana getirsin de zararı yok derdim olduğu yerde kalsın.
Yalanınla rahatlanmandansa gerçek ile incitmen iyidir.
. İçtenliğin izleri gözlerde ve dürüstlüğün göstergesi sözlerde saklıdır.
Sevdiğimize pişman edenlerin sayısı yükseldikçe sevebileceklerimizin oranı korkunç derecede düşüyor.
Sessizce gidenlerin vedası kolayca sezemeyenlerce hiç anlaşılmaz!
Bu şehrin en dip yalnızlığı kalbimde saklanır oldu gecelerde.
Sevdiğinin bu kentte yaşadığını bilmek bile seni mutlu ediyorsa gerçekten sevdaya düşmüşsün demektir.
Yokluğunla çok savaştım. Her savaşı en güzel ve en kesin biçimde ben kaybettim!
Gündüzü kaplayan acılar geceleri de işgal edip karartır.
Zor günlerin güzelliği kişiyi seçkinci olmaya mecbur kılmasıdır.
Yalnızlık haberini tekzip etmeye kalktığında davan düşerse sahiden ve sonsuzca artık yalnızsındır.
Gönül yorulduğunda kişi de susar.
Dost yanında olan değil, düştüğünde koşandır.
Seni kaybetmeyi göze alabilenler ilk kaybedeceğin kimseler olmalıdır.
Sahte mutluluklar parayla alınır ama hakikilerse yürekle kazanılır.
Beni kaybetmek zor iş, tekrar başa dönmek ise imkansızdır!
İyi günlere için tohum serpmeyen, kötü günlerde derman da aramaz.
İçten sevmeyen gidermiş, buna sevinin;  gelecek olan için şimdiden yer açıyordur.
İçimdeki sevdanın yaşaması için dışımdaki neleri öldürdüm, bilsen!
Meyve beklediğin ağacın dalını kırma; sevgi beklediğin kişinin gururunu incitme.

Damardan Yeni Sözler

Her şeyle savaşırım senin için ama yokluğunla savaşamam. Beni yokluğunla imtihan etme! Kaybederim!
Ne zaman seni düşünsem, ardından bir çakmak çıkıyor cebimden ve ciğerime derin bir duman çekiyorum.
Söyle sevgilim beni ağlatmaya yemin mi ettin? Ne bu vicdansızlığın sebebi? Hani günahın bedelisin böyle?
Ölesiye severken öylesine sevildik. Bundandır tüm iç çekişlerimiz.
Sen çekemezsin benim kahrımı. Yükün olurum ben senin.
Yokluğuna mı alıştım yoksa varlığından mı vazgeçiyorum, bilmiyorum! Tedirginim!
Kalpte akıldan daha fazla problem var! Bir giren bir daha çıkamıyor!
Bir his yitirilince yangından kurtarılacak hiçbir şey kalmıyor.
Sürekli aklımdasın ama yüzün git gide bulanıklaşıyor.
Yine her şey gönlümce olmamaya tüm hızıyla devam ediyor.
Yarım asırlık hayat yaşayacağız yüz asırlık acı çektik.
Kaç lisan bilirsen bil, terk edilmeyi yüreğine anlatamayacaksın.
Başrol olacağınız oyunlar varken, saçma sapan hayatlarda figüranlık yapmayın. Gerek yok!
Mezarıma çiçekle gelmiş olan, beni öldürmüş olduğun gerçeğini değiştirmez.
Sevmek bazen de vazgeçmektir. Kimine göre gidenden, kimine göreyse kendinden.
Kumar gibisin sevgilim. Kazansam haramsın, kaybetsem başkasınınsın.
Umarım yıllar sonra karşılaştığımızda birbirimize hala düşman gibi bakarız. Pişman gibi değil de!
Sırf sen içimde yaşa diye kimleri öldürdüm bir bilsen!
İlla birbirimizin üzerine gazete mi örtelim? Zaten mermi gibi bakıyor gözlerin!
Birçok şeyi tek başına yapan bir insanın belli bir süre sonra elleri demir kesiliyor. Korkmuyor. Tuttuğunu koparıyor.
Kendini ve yaptıklarını kimseye açıklamak zorunda değilsin!
Bir zamanlar dünya sandığım bahçeyi, ayrık otları dikenler bürümüş…
Allah insanı iddiasından vurur!
İnsanlara size nankörlük yapmaya mecbur bırakacak kadar büyük iyiliklerde bulunmayın yeter!
Vazgeçtiklerimi vazgeçildiklerine ikna edemedim gitti!
Bazı şeyleri hak edenden esirgemek kadar hak etmeyene vermek de haksızlık!
Biliyorum yarınlarım dünümden farksız olacak. Hayat mı bana küstü ben mi ona bilmiyorum ama şu sıralar fena dargınız.
Birini tanımaksa niyet, dürüstlüğün sevgiden ağır basmalı.
Unutma! Herkesi yanında götüremezsin. Bazılarını dünde bırakmak lazım.
Gittiği kadar değil, sustuğu kadar uzaklaşır insan. Anlayamadınız!
Kime yakın kime uzak olacağımı hiçbir zaman aradaki kilometreler belirlemedi.
Bir an bile aklımdan çıkaramadıklarımın şimdi aklımın ucundan bile geçmemesi…
Bazılarını anlatmaya kelimeler yetmez. Bazılarını anlatmak için ise tek bir yaka silkme hareketi…
Tepki vermiyorsam, gözden çıkarmışım demektir.
Oysa ben hiç insan kaybetmedim. Sadece zamanı geldiğinde vazgeçmeyi bildim!
Ne diyordu Şems: “Olduğu kadar, olmadığı kader!”
Sezar Brütüs’ün ihaneti karşısında benim kadar yıkılmamıştır.
Sıradan insanların ne düşündüğü önemli olsaydı kalabalığı severdim.
Baktım ki çözülecek gibi değil, bir düğümde ben attım.
Evet belki geçmiyor ama bir süre sonra eskisi kadar canını da yakmıyor.
Kendi değerini değiştirdi herkes yaptıklarıyla. Layık gördüğüm yerden aldım ve hak ettiği yere koydum! Böylesi daha iyi.

Damar Mesajlar Kısa

Hayalinizdeki insanın hayalindeki insan olabildiğiniz zaman en görkemli sevda köşkü yapılmış sizi bekliyor demektir; tapu da sizdedir artık, mutluluk da!
İnsanlar bazen masala benzer; heyecanla dinlenir ama inanılmaz bulunurlar. Bazı yürek çarpıntıları da böyledir; muhteşem ama imkânsız, işte!
Gözlerim herkese aynıdır ve aynı renktir, lakin herkesi görüşü her kişicedir; aynı gözler ayrı ayrı sonuca varıyorsa marifet gözlerde değil, görülen özlerdedir.
İnsanın gözünden önce özünden ağlar; içteki fırtına bulutları yağmura döndürür de dışarı akan o olur.
Yalnızlığım bulut buluttur gökyüzümde. Arada rüzgâr çıkıp toplar onları. Yağmur olup dökülür sonra. Ve mis gibi toprak kokar etraf. Yalnızlığım besler dünyamı.
Söyledim duyulmadı. Duyulsa onaylanmadı. Onaylansa gerçekleşmedi. İnsan çoktan insan olmaktan çıkmıştı da. Haberimiz olmadı!
En sessiz halimde bile tavrımda senin mührün görünür. Ve her sözümde senin izlerin okunur.
Dünyanın en yüksek intihar köprüsündeyim bu aralar; gözüm ve gönlümden yine ne çok atlayan var.
Bir verip bin kazanmak istersen, umut ver ve sonra boşa çıkar; anında ah zengini olursun.
İletilecek çok mesajı olup da susuyorsa belki de susmuyor, çok ağır konuşuyordur kişi.
Sözüm de sevdalanmış ki sana sonunu getiremiyor kendisinin.
Kişinin dünyanın çok küçüklüğünü ‘dünyalar kadar sevilme’den https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/09/full-damar-sozler-damar-mesajlar.html sonra terk edilince gerçekten anlar.
Vefasızlığın sisi bazen dağlardan düzlere her yeri kaplar da insan artık ‘insan’ı göremez-bulamaz olur.
Sevda eşli oynanan taş oyunudur; dön denince dönersin, bit denince bitersin.
Karşılaştığımızda sordukları ‘Nasılsın?’ı makul karşılıyorum da, ‘Ne var ne yok?’u çılgınca buluyorum; saysam, değil varlar’ı, ‘yoklar’ı bile bitiremem!
Çocuktuk, kollarımızı ısırır, sözde saat yapardık; daha o yaşta kavramış olmalıyız, zamanın insanı inciticiliğini.
Üzüntü geride kalanların muhtemel ve pişman olmak da gidenlerin mutlak hissesidir.
Şarkılar ki olmadık anlarda eksilen yanlarımızı tamamlamak için üretilirler, bu nedenle bir adları da ‘parça’dır. .
Ayrılık bu; gözler yaşarır, dudaklar kurur, yüzler sararıp solar; bütün bunlara sebep binlerce geçmiş damgalı gerekçe kalbe dolar.
Maymun iştahlı okur kitaptan kitaba atlar, böylece okumaktan çıkar; aynı iştaha sahip âşık da aşktan aşka derken yoldan çıkar.
Gözyaşının yürekten doğar yüze dökülür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir