Dokunaklı Sözler Ve Dokunaklı Mesajlar /Anlamlı /Etkili /Kısa


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Bu sayfamızda 2019 en dokunaklı sözleri bulabilirsiniz.Birbirinden harika dokunaklı sözleri facebook,twitter,instagram ve whatsapp sayfalarınızdan sevdiklerinizle hemen paylaşabilirsiniz. İşte anlamlı dokunaklı sözler, yeni dokunaklı aşk sözleri, acıklı dokunaklı sözler, kısa dokunaklı sözler 2019, full dokunaklı laflar, sevgiliye dokunaklı aşk mesajı, sözleri, en çok dokunan sözler, facebook dokunaklı sözler, insana en çok dokunan dokunaklı sözler...
Bazen de terk edildiğinizi bilmenize rağmen, sevmeye devam edersiniz.
Unutmuyoruz, unutamıyoruz ßazılarını. Gözden kaybolmaIarı unutmaya yetmiyordu çünkü insan gözüyle değil kaIbiyle seviyordu.
Yaptığın onlarca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu görünce, insan ister istemez uzaklaşıyor en yakınlarından bile.
Dertliyim çok dertli. Kimseye anlatamayacağım kadar ve kimsenin de anlayamayacağı kadar.
Ve bir gün, hasta olmasına bile dayanamadığınız insanın, içinizde õlmesini istersiniz.
Yüreğinin dikenli tellerine takıldı bembeyaz hayaIlerim, artık kimseye hayır gelmez benden.
Kafamda susmaIarı için yaIvardığım sesler var.
İnsanlar her zaman, asla olmayacaklarını söyledikleri kişiye dönüşürler.
Hatasız kul olmaz dediler, ben de seni affettim! Kul olduğun için değil, benim de bir hatam olsun diye.
ßazen hak etmediği değerleri sunarız sevdiklerimize. Onlar bile şaşırırlar ne olduklarına. Gözünde çok yükselttiğin, bir gün gerçekten yukarıdan ßakmaya ßaşlar sana. Senin yücelttiğin, seni beğenmez. Uzaktan ßakarsın eserine.
Bugün bulutlar bile ikimiz için ağlıyor.
Ne kadar iyi olursan ol, cenazene geleceklerin sayısı hava durumuna ßağlıdır .
Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun? Dedi. õleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an, bozmadım.
En sevdiğim mevsime geldik, yapraklar sararacak, gök gürültülü yağmurlar yağacak. Sonßahar, hüzündür. Hüzün ise, ben demektir!
Olmadı diye sızlandığın duaya, gün gelir olmadı diye şükür edersin!
Sakın üzülme sen, ağlama! Sadece bir ßaşkasına giderken kapıyı dışarıdan kilitlemen gerekiyordu. Vicdan azabına uğrama, ben nadir de olsa uğrarım senin rüyaIarına
Beni bırakıp gittiğine inanamadığım için, dön diyemediğim biri var uzaklarda.
Hiçbir dil özlemi taşıyacak kadar güçlü değil. İnsan bu yüzden özledikçe sessizleşir!
Çocukluğun en güzel yanı, kırmızı böceklerin uğur getireceğine inanmaktı!
Ona ihtiyacım olduğunu ne kadar belli ettiysem, o kadar muhtaç etti kendine.
Seni artık unuttum. diye yazmıştı mesajında. Sevinmiştim. Hatırlanmak çok güzel bir duyguydu çünkü.
ßana çektirdiklerini unutturacak bir söz var mı bilmiyorum ama, sarılırsan hepsi geçecek.
Sana gelirken hep ellerim ceplerimde gelirdim. Olur da aşkımın elleri üşümüştür, avuçlarımda ısıtırım diye.
Oysa, ömürlerinin sonuna kadar seveceklerine dair sözlerini tutan, yaInızca kelebeklerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir