Çok Güzel Değişik Mesaj Sözleri / Farklı Sözler /Aşk


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Değişik sözler sayfamızda hazır birbirinden değişik farklı sözler yer almakta. Ve farklı değişik sözler, en güzel değişik sözler, anlamlı değişik aşk sözleri, sevgiliye değişik etkili sözler, en çok beğenilen değişik sözler, facebook için değişik sözler, değişik yazılar, twitter değişik sözler süper, kısa değişik aşk mesajları, değişik sms sözleri, özel değişik nasihat sözleri,değişik komik facebook sözleri, resimli değişik sözler kapak, full değişik anlamlı sözler ve mesajlar...
Havalarda benim gibi, ne yapacağı hiç belli değil.
Hayal kurmayı seviyorum, çünkü orda her şey yolunda gidiyor.
Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir!
Kimseyi adını duyunca gözleriniz dolacak kadar çok sevmeyin.
Söyleyebildiklerim hissettiklerimin yarısı bile değil.
Kaç promil daha içmem gerekiyor, ikimizi çift görebilmem için!
Bir yer bulabilsem keşke. Bir yer, seni hatırlatmayan!
Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına sen kalayım.
Yabancı bir şarkı gibiyim, dinleyenim çok, anlayanım az.
Ne unutacak kadar nefret ettin, ne de hatırlayacak kadar değer verdin.
Tek bir kişinin yokluğu, çevredeki tüm çokluğu yok yapar.
Kafatasımın içinde arı kovanı var sanki gürültüden iç sesimi duyamıyorum.
Ah şu şarkılar! Getirdiklerini götürüyorlar bir diğer şarkıda.
Sorun seni anlamaması değil, asıl sorun senin hala ona bir şeyleri anlatma çaban.
Belki de benim yerime haykırdığı için, ‘Gök gürültüsünü’ seviyorum.
Tutunamadığın dalda yaprak olmaya çalışma. Kimseye zorla sevdiremezsin kendini.
Sen beni suç gibi işle içine, ben kendimi senden ödül gibi toplarım.
Hiç görüp, dokunup, öpmediğin birine aşık oldun mu? Olsan bilirdin aşkın ne olduğunu.
Her şeyin bittiğini düşündüğünüz bir an gelir. İşte o an başlangıçtır.
Tam olarak kimseye güvenememenin getirdiği huzursuzluğun, mutluluğunu yaşıyor gibiyim.
Benim zenginliğim; servetimin büyüklüğünde değil, ihtiyaçlarımın küçüklüğündendir.
İnsanın hayatı pamuk ipliğine bağlı, benimkini halatla falan bağlamışlar sanırım her günü aynı.
Biz çok kayıplar verdik, kaybettikten sonra kafayı yiyecek hale geldiğimiz kayıplar.
Hayat üç buçukla dört arasındadır. Ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın. Neyzen Tevfik
İyimser insan her felakette bir fırsat, kötümser insan da her fırsatta bir felaket görür.
Kimseyi hafife alma! Unutma ki; bir ağaçtan bir milyon kibrit çıkar, bir kibrit bir milyon ağaç yakar!
Bak yine senden bahsediyor tüm şarkılar, nakaratları hep aynı. Hepsinde ayrılık var.
Nice zaman sonra fark ettim ki; artık içinde sen geçmeyen cümleler kuruyorum. Ne büyük özgürlük!
Belki hiçbir şey yolunda gitmedi ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi! Che Guevara
Nefes alıyorsan umut var demektir; ama nokta koyulduktan sonra ‘belki’ demek umut değil, çaresizliktir.
Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.
Bil ki, Geçmişle yaşanmaz ve yaşanmayacak. Ama sakın unutma: Hiçbir gelecek sana ‘o geçmişi’ yaşatmayacak.
Aşk bazen yanlış anlaşılır. Sen karşındakini ‘hayatıma alayım’ dersin o, ‘hayatımı al’ anlar!
Azıcık daha okusaydı masal kitabını bitirecekti. Ben ona ayakta durmayı o da bana çocuk kalmayı öğretecekti.
Bir insanı tanıdığınızı düşünürsünüz ama öyle bir şey yapar ki, aslında onu hiç tanımadığınızı fark edersiniz.
Sofraya küsmüş çocuk gibiydim, bir iki ısrar etsen dönecektim aslında, ama sen çoktan razıymışsın aşka aç bırakmaya.
Geçmişin acıları geleceğin rüyalarını belirler. Dünyadan kopmadan gerçeklerle yaşayın acılarınızı unutursunuz.
Aslında hepimiz kendi içinde guzelsozler-anlamli.blogspot.com biraz yaralı ve bereliyiz. Kimse mükemmel değil, galiba hepimizin biraz canına okunmuş.
Bilirsin kimsenin hakkı kalmaz kimsede. Ne bir milim ileri, ne bir milim geri. Tam beni kırdığın yerden kırarlar seni.
İki türlü insan vardır bu hayatta. Ölümsüz olduğunu sananlar ve ölümlü olduğunu bilenler. İlki diğerine nazaran daha fazladır.
Ne güzel bir şeydir. Birini koşulsuz, kuralsız, hiç beklentisiz olduğu gibi kabul etmek… Ve ona. ‘iyi ki varsın’ diyebilmek.
Bir gün seni bırakmak isterse bırak gitsin kendini kaybetsin. Pişman olup geri gelirse sakın affetme yaşarken ölmeyi o da öğrensin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir