Çok Güzel Babalar Günü Sözleri /Mesajlar /2019


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
2019 Babalar Günü Ne Zaman? Babalar Günü Nedir ?Babalar günü babalara özel ve birçok ülkede her sene kutlanan haziran ayının 3.haftasının pazar günü kutlanan özel bir gündür. 2019 yılı babalar günü 16 Haziran 2019 pazar günü kutlanacaktır. Babalar Günü Nasıl Ortaya Çıktı ? Babalar günü ilk defa 19 haziran 1914 tarihinde washington'un spokane şehrinde kutlanmıştır.

Babalar günü ile ilgili en güzel sözler ve mesajları özenle seçip bu sayfamızdan sizinle paylaşıyoruz. İşte 2019 En Güzel Babalar Günü Mesajları, Babalar Gününe Özel Sözler, Babalar Günü Kutlamak İçin Güzel Sözler, Anlamlı Babalar Günü Sözleri, Babaların Babalar Gününü Tebrik Etme Sözleri, Facebook Babalar Günü Sözleri, Twitter Babalar Günü Sözleri, Yeni Babalar Günü Sözleri, Resimli Babalar Günü Sözleri, Babalar Günü Smsleri, Babalar Günü Kapak Resimleri Face, En Güzel Resimli Babalar Günü Mesaj Sözleri 2019 :
https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/08/cok-guzel-babalar-gunu-sozleri-mesajlar.html
Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış. Sana her seslenişimde ya acım diniyor ya da sevgim coşuyor. Babalar günü kutlu olsun.


Ateşin yaktığından, güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan şüphelen ama benim seni sevdiğimden asla şüphelenme babacığım, babalar günün kutlu olsun.


Babam olduğun için çok mutluyum, sahip olduğum en iyi baba ve arkadaşsın. Babalar günün kutlu olsun babacım.



Dün, bugün ve yarın.. daima seni sevdim, hep seveceğim. Bizimki bitimsiz, tanrısal bir sevgi.. Babacığım babalar günün kutlu olsun.


İlk adımlarımı atarken ellerimden tutuyordun. Şimdi fark ediyorum ki babacığım, ellerimi hiç bırakmamışsın. Babalar günün kutlu olsun.


Gelinciklerin en sadesine papatyaların en güzel kokanına güllerin en güler yüzlüsüne babaların en sevgilisine babalar günün kutlu olsun biricik babacığım.


Kelimelerle anlatılamayan fedakarlık ve karşılıksız sevgiyi tarif et desen bana herhalde sadece “BABA” derdim. Babalar günün kutlu olsun Babam.


Gül kokulu ellerinden doyɑ doyɑ öperim. Cɑnım bɑbɑm seni çok seviyorum. Bɑbɑlɑr günün kutlu olsun…

Dünyɑdɑki en büyük vɑrlığım. Cɑnım bɑbɑm. Bu özel günde seni ne kɑdɑr sevdiğimi söylemek istedim. Bɑbɑlɑr günün kutlu olsun cɑnım bɑbɑm…


Evimizin güneşi bir tɑnesi olɑn cɑnım bɑbɑmɑ kucɑk dolusu sevgi ve sɑygılɑrımlɑ. Bɑbɑcığım bir günümde değil her günümdesin. Bɑbɑlɑr günün kutlu olsun.


Bɑbɑm olduğun için mutluyum, sɑhip olduğum en iyi ɑrkɑdɑşsın. Bɑbɑlɑr günün kutlu olsun bɑbɑcığım.
Canım babam! Varlığın hep yüreğimi ısıttı, bana mutluluk ve güven verdi. Seni seviyorum iyiki varsın, Babalar günün kutlu olsun.Derdimi, neşemi, hüznümü, mutluluğumu paylaştığım en iyi arkadaşım. Babalar günün kutlu olsun!


Evimizin güneşi bir tanesi olan canım babama kucak dolusu sevgi ve saygılarımla… Babacığım bir günümde değil her https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/08/cok-guzel-babalar-gunu-sozleri-mesajlar.html günümdesin. Babalar günün kutlu olsun.


Fedakârlık, sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse; babam derdim canım babam seni bir gün değil her gün çok seviyorum. Babalar günün kutlu olsun.



Evimizin yakışıklısı… Babamız canımız bir tanemiz. Bil ki seni hergün daha çok seviyoruz. Varlığınla gurur duyuyoruz. Sen bizim herşeyimizsin. Babalar günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir