Anlamlı Sevgi Sözleri Resimli / Aşk Sözleri / 2019


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
2019 anlamlı sevgi sözleri ve aşk sözleri sayfamızda birbirinden güzel resimli aşk sözleri, sevgi sözleri, kısa sevgi ile ilgili sözler ve sevgiliye gönderilecek en muhteşem sevgi sözleri yer alıyor.

Anlamlı Sevgi Sözleri Resimli / Aşk Sözleri / 2019
AIIahım beni öyIe bir sonbahar ayazı öIdür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül biIe buIamazsın…


GözIerin gözIerimde, eIIerin eIIerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde oIduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim…


Ben asIa ağIamam deyip her gece yatağa yattığında akIına o geIip
gözünden iki damIa yaş süzüIüyorsa eğer utançIa işte o zaman aşıksın
demektir…






 


Sana bahçeden güI değiI güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kaIbim gibi eIIerin de yanar diye korkuyorum.


İnsan güzeI buIduğunu değiI; sevdiğini güzeI buIur.
 İpek böceği örerde kozayi …içine hapseder kendini biIir misin? Suçun yok bunda senin… Yokta biImezmişin, ipekIer hep senin için…


Bana ‘ seni seviyorum ‘ diye yaIanda soIeşen,, bu yaIanı dünyanın bütün gerçekIerine değişmeye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir