Zalim Sözler /Zalim Adam Sözleri / En Zalim Mesajlar


KATEGORİLER : , , , , , , , , , YORUM: 0
Sayfamızda zalimlik ile ilgili sözler ve zalim adamın en zalim sözleriyle devam ediyoruz. İşte zalim sözler kısa, en zalim sözler, zalimce sözler, zalimlik ile ilgili söylenmiş sözler, zalimlerin söylediği zalimce sözler, zalim mesajları,sevgiliye söylenecek en zalim söz, facebook zalim sözler paylaş,twitter zalim aşk sözleri, üzücü zalim sözler, anlamlı zalimce mesajlar,zalim adam sözleri yeni, 2019 zalim sözler,zalim lişiden zalimce söz, full zalim sözleri çok güzel...

Zalim Sözler /Zalim Adam Sözleri / En Zalim Mesajlar

Zalimlerin saklanacak yeri yok. Eninde sonunda vicdanları onları bulacaktır.
 
Bana hoşçakal deme sakın! Sen gidersen ben sensiz nasıl hoşta kalırım zalim.

Bazı insanların sizi yanlış anlama konusunda, özel bir yetenekleri vardır. Çok zorlamayın!

Yazıp yazıp silmekten usandım, kısacası gelme artık, alıştım.

Herkese eşit davran ama, asla sonsuz güvenme! İnsanoğlu bencildir. Yıkıverir hayallerini tepene!
Bu zalim hayatta anlayamadığım bir tek şey var. Niye insanlar benim onları sevdiğim gibi beni sevemiyorlar?

Hayatla bir alıp veremediğim yok. Lakin hayatın benden alıp vermediği bir sen varsın. Varsın vermesin; yine de varsın, yine de yarsın!

Ayrılığa davet olmaz aşkta, bırakacaksan eğer, tutma elimi! Yeterince cehennemim ben. Acım acıtmıyorsa canını, kırılmışlığım batmıyorsa göğsüne; git aklımdan, git uykularımda işin ne?!

Unutmadan; senin yıkıp gittiğin gönül evimi, başkasına verdim. Öyle bir villa yaptı ki, ancak uzaktan izlersin!
‘O öyle biri değil’ dediğim kim varsa, öyle biri çıktı. ‘Yapmaz be!’ dediğim ne varsa yaptı.

Ben her şeyi göze alırken, sen her şeyi gözden çıkarabiliyorsun. Ben dahil!

Sen orda ona sarılırken, neden burda benim nefesim kesiliyor zalim?

Bir el tutmak istersin ya bazen, yada birine sarılmak. Malesef izin vermez buna hayat. Kendine sarılmalısın sen de zalim hayata inat.

Bensiz kal ey zalim! Ben sensiz kaldım, sessizliğinle kendimi yaktım.

Bilmezdim yüreğimi böyle yakacağını, beni dertten derde salacağını. Keşke sevmeseydim seni! Nereden de kanıma girdin zalim!

Yıllar ne kadar zalim olursa olsun geçmeye mahkumdur.

Kabul et sonu yoktu birgün ayrılacaktık´kaderin kucagında belki bir oyuncaktık kabul et suçunu seninde var hataların çalmıştı kapıyı o hain zalim AYRlLlK
“Söz gümüş, sükut altınsa;
Hak edene sövmek pırlantadır…”

Gidecek Olan Karar Vermişse Gönülden ;


Yalnızlığım Kimseyi Yanıltmasın ,
Unutmayın ki ; Zirve Tek Kişiliktir . . !

İnsanlara değer verdiğin zaman acı çekmeyi de göze almış oluyorsun.

Önce olacak gibi olur,
Hatta biraz olur, umutlanırsın.
Ama anlarsın ki olan sadece sana olmuştur …

Değil yıldız, gökyüzü de kaysa;
Nâsibinde yoksa nâfile ..

Dünyanın Gelmiş Geçmiş En Popüler Mesleği ;
- Pişmanlık ..
Hepimiz Olduk , Herkes Olucak. . . !

Yüreğimin Güzelliklerini
Görmeyenlere
Alt Yazı
Geçemem
SEN.
BİLİRSİN..!
Der Geçerim…..!

Duâm Belli , Duyan Belli
- Gerisi Takdiri İlahi .!!

Gittiğin Günden Beri Susuyorum .
Bizde Ölünün Arkasından Konuşulmaz . . !

Kim Bilir Özledim Dediğimiz Kişi ;
Şuan Belkide Başkalarının Özlemini Gideriyor ..!

Biz, hiç bir şeyi zamana bırakmadık.
Her şeyi Allah’a emanet ettik.

Dünyanın En Güçlü İnsanı Bile Olsan ,
- Sevdiğine Karşı Kaybedersin . . !

Bir Zamanlar Toz Kondurmadıklarım ‘
– Şimdi Kirden Görünmüyorlar . . !

İnsanlar diyorum;
Sever gibi, önemser gibi, ilgilenir gibi, umursar gibi,
arkanızda gibi, var gibi, hep gibi ama aslında
- “HİÇ” gibi …

ALLAH’ım Bana Bir Veriyorsan Millete Üç Ver ‘
– Yeterki Benim Olanda Gözleri Olmasın . . !

Gece Kulağımda Çalan Şarkı Gibisin ,
Hoşuma Gidiyorsun Ama Canımı Yakıyorsun .!

Yaşamayı Beceremedikten Sonra ,
– Ha Kelebek Olmuşsun , Ha Karga . . !

İyi Olanın Değil ,
İyi Oynayanın Kazandığı Yer Burası . . !
Ve benim kimseye Eyvallahım yok.

Sigarayı kül tabağına bırakır gibi, bırakırım seni..
– Öyle kendi kendine yanarsın ..

Ki ben;
senin ilkokul yıllarında durmadan yere düşürdüğün kurşun kalem gibiyim:
dışı sapasağlam, içi paramparça…

Popüler Olabilirsin .
Ama Kalite Çok Farklı Birşey . . !

İçimde öldüremedim seni.
Can çekişen sensin
Acısını çeken ben.

Suskunluğum asaletimden felan değil,
– Valla bıktım artık laf anlatmaktan

“Gönlün rahat mı?
Elinden geleni yaptın mı?
Cidden olmuyorsa zorlamayacaksın..”

Çok yoruldum sevgili;
daha fazla yorma beni.
Ben fazlasıyla ödedim zaten,
uğrunda kaybettiklerimin bedelini.

“Samimiyet, mesafeye bağlı olsaydı eğer;
Güneş’e yakın olduğu halde buz tutmazdı zirveler..”

“Kimse ben değil sevgilim.
Yetinmez gözlerinle.”

ERKEK olarak doğmak yazgıdır
elbette,ama ADAM olabilmektir asıl marifet!

Özlemek , Ölümün Diğer Adıydı .
Bizde Ölüme Sevdalı Gençleriz . . !

Ey yar.
Ne kadar uzaklaşırsan uzaklaş.
Yüreğimin dibine kadar yolun var…

Bir gün vicdanın dost olacak bana
Ve emin ol;
Benim olduğum kadar merhametli davranmayacak sana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir