Whatsapp Durumları /Değişik /İlginç /Çok Komik


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
En değişik whatsapp durum sözlerini sayfamızda hazırladık. 2019 yılına özel whatsapp durumları en güzel sözleri sayfamızda ki yerini aldı. İşte sayfamızda çok güzel whatsapp durum sözleri, ilginç whatsapp sözleri, whatsapp durum yazıları sevgiliye komik, whatsapp aşk sözleri sevgiliye, hasretli whatsapp durumları, whatsapp özlem mesajları, yeni whatsapp durumları ,en güzel whatsapp ayrılık sözleri, özlü whatsapp durumları, kısa whatsapp durum mesajları yeni,sevgliye aşkı anlatan whatsapp durumları,komik durum sözleri paylaş...
AceIe işe çünkü benim de çişim geldi.

Ne haliniz varsa gülün.

Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir.

Uzaktan şöyle bir “sucuk” dersen olabilir.

Gazozuna hiç ilaç atan oldu mu?

Dünya onların, ahiret bizim olsun

Baktın olmuyor, daha çok bak.

Hakkıdır paraya tapan milletimin istismar.

Öp beni, bu bütün soruların cevabı olur.

Aferin kirpik, gözüme girdin!

Hayat, sensizliğe alışmak için çok kısa!

Sanmıyorum ama iyi geceler.

Bi tanısan sende çok söversin.

Seviyorum dersin, ya kısmetin olur ya imtihanın

Dal rüzgârı affeder ama kırılmıştır bir kere.

Ağlama sevgilim ıslanıyorum.

Yaprak ağaçtan sıkılmıştı, sonbahar bahaneydi

Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir.

Varsayalım yokuz!

Derse “çirkinim”, bil ki iltifat bekler

Buralar bir zamanlar hep tarlaydı.

İnandıkları gibi yaşamayanlar, yaşadıklarına inanmak zorunda kalır

Sabır selametimse, intikam felaketimdir

Kılıç kınından çıkmadıkça it sürüsü dağılmaz

Hissetmiyorum artık, bu sabır değil. Tamamen duyarsızlık

Allah-u Teâlâ yarına bırakır; ama yanına bırakmaz

Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım

Kötü niyetle sorulan bir sorusun, iyi niyet arama cevapta

Cevabımın şiddetinden susuyorum!

Allah, ızdırabını çektirmediği şeyin nimetini vermez

Aşk; sandığın kadar değil, yandığın kadardır

Ölüm varsa zulüm neden?

Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir.

Çapın kadar konuş kütleni hesaplıyım.

Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.

Beni kimsecikler okşamaz madem, öp beni alnımdan; sen öp seccâdem
Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girilip çıkılmaz, günahtır!

Telefonum 2. kattan yere düştü. Neyse ki uçak modundaydı 

Dönüş yok ki her hatadan. Gözlerde bitmişse yürekte aranmaz.

Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net

Takılmış plak gibi kendinizi tekrarlıyorsunuz

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum

Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer

Sen parfüm ben esrar kokarım.

Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.

Geçmişim Yangından Kalan Kırıntılar Gibidir

Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.

Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.

Yıldızlara uzanan ellerimde bir isyandır yalnızlığım.

Her günüm en güzel günüm.

Her şeyi boş verdim, boşverdiklerimin arasına hoş geldin.

Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti.

Keşke bazı insanlar için imalat hatası var, geri topluyoruz’ deseler.

Şirinleri mavi sanırdım görmeden önce seni.

Seni sevdiğimi bir kalbim biliyor o da dilsiz.

Mademki şu hayatta yeri doldurulmayacak insan yok o zaman eskilere slm yenilere devam.

Her insan huzur verir,kimileri gelince kimileri gidince

Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor

Sevdikçe günahkar oldum.

Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz, işte iIişkinin en güzeI dönemi.

Zekanın peşinde koşmayın aptallığı yakalarsınız

Uzaktan severim ruhun bile duymaz!

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?

Hayat seni güldürmüyorsa, Espiriyi anlamadın demektir

Ne unutacak kadar nefret ettim ne de hatırlayacak kadar çok sevdim

Aslında hayat, beklenen evet depreminin, hayır şiddetidir .

Kalbi ve sözü bir olmayan kimsenin yüz dili bile olsa, o yine dilsiz sayılır.

Aşkın yaşı yoktur sadece zamanı vardır o da 5 vakit.

Gittikçe sıradan biri oIuyorsun, o yüzden lütfen gitme!

Hɑyɑttɑ seyirciler ve oyunculɑr vɑrdır. Ben kurɑllɑrı koydum, isteyen seyreder, isteyen oynɑr.

Hiç ɑyrılɑmɑm derken, kɑvuşmɑk hɑyɑl oldu. 

Cevizin kabuğunu kırıp özüne inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder

Kɑrdɑn ɑdɑm olur, senden ɑdɑm olmɑz!

Bɑşını dik tut prenses tɑcın düşmesin.

Unut demekten dɑhɑ büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lügɑtinde.

En çok gözlerime gömülürsün, gözlerimi kɑpɑrım. Vɑsiyetimi yɑzɑrım.

Bɑzılɑrı mümkün olɑnı görür. Diğerleri mümkün olɑnı değiştirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir