Çok Güzel Sevgi Dolu Sözler Anlamlı ,Kısa


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Sevgi Dolu Aşk Sözleri,Dop Dolu Sevgi Sözleri, Anlamlı Sevgi Dolu Sözler, Sevgi Anlatan Kısa Duygusal Sözler, Sevgi Dolu Mesajlar Sevgiliye, Sevgi Anlatan Sözler Sevgiliye Özel, Full Sevgi Dolu Kısa Sözler, Facebokluk Sevgi Dolu Sözler, resimli sevgi dolu aşk sözleri, En Güzel Sevgi Dolu Sözler, dolu dolu sevgi sözler 2019
GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?

Çıkmaz olduğunu bildiğin halde Girdiğin sokağın adıdır aşk.

Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf

BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun?

"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."

Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi

Yunus Emre

Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran

"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."

Götür beni sen gittiğin yere. Gönlüm sana düştü bir kere. Şahit olsun bana akan dere

Döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Korkma giderken 'b'yi alıyorum, Gerisini sana bırakıyorum. Nede olsa sen bitirdin b/izi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'..

Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf

Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce

Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..

Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş

kalabalıkta artislik çekenin,tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!

"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"

Seni okadar seviyorumki anlatamam hani  çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında.

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum.Söndürmek istedikçe sana yanıyorum.Yenildim işte!Yine de seviyorum.Özdemir ASAF

Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."

Yalanım varsa kalkmayayım şuradan ben seni, bir tek gün bile unutmadım.Yusuf Hayaloğlu

Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Artık şaşırtmıyor beni dostun kahpeliği, elimi sıkarken sapladığı bıçak.Nafile, artık kışkırtamıyor beni düşman.

Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/2018/10/cok-guzel-sevgi-dolu-sozler-anlamli-kisa.html düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ...

Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese

Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben. Artık ne geri gelmeni beklerim ne de ben gelirim. Nasılsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizliği seçtin. Karar senin.

Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; Giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. 'Ben' deyip susması, 'Sen' deyip ağlamaklı kalması. Ne kadar seviyorsun dersen ; o kadar işte.. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin...

Döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Korkma giderken 'b'yi alıyorum, Gerisini sana bırakıyorum. Nede olsa sen bitirdin b/izi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'..

Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.

Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..

Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş

"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."

"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."

"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."

"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ...

Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine

Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim

Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?

Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.

Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
Ferman Karaçam

Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer  verenleri sevmekle meşgulum

Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor

istisna bir yara gibi kal bende... hayra yorulan düşlerim ol. böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.

Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir

Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.

İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...

Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.

Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?

Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
Mehmet Yunus Aytek

Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için

Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.

insanlar hep konuşur Çünkü Hayat senin tasası onlarındır.

Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali                        Selami Şahin

Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben. Artık ne geri gelmeni beklerim ne de ben gelirim. Nasılsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizliği seçtin. Karar senin.

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir