Klişe Sözler /Laflar /Güzel /Anlamlı /Sevgiliye / Aşk


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
En çok duyulan klişe sözler, duymaya alıştığımız klişe sözler, yeni klişe aşk sözleri, sevgiliye klişe laflar, kısa klişe sözler, popüler klişe söz, anlamlı klişe sözler, klişe aşk mesajları, klişeleşmiş sözler kısa 2019, çok güzel klişe aşk sözleri,duygusal klişe sözler , komik klişe sözler, facebook klişe sözler, klişe durum sözleri face paylaş...
• Senden önce kimseye böyle şeyler hissetmedim :Pp

• Elini sallasan ellisi.

• Hayat yordu beni :)

• Güzellik göreceli bir kavramdır.

• Çok cadısın ama tatlıcadı :)

• Göbek değil o kas.

• Asla unutamam seni.

• Bunda da bi hayır vardır

• Sorun sende değil bende

• Bu tartı fazLa gösteriyor..

• Sen daha iyilerine layıksın

• Ama benim kalbim temiz

• Keşke daha önce tanısaydım seni

• Benim içim güzel :)

• Bana kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdığın için...

• Futbol karnımızı doyuruyor sanki.

• Tam da aklımdan sen geçiyordun telefonum çaldı

• Sizi daha önce bir yerde görmüş gibiyim?

• Hayatım sen her halinle güzelsin.

• Biz ayrı dünyaların insanlarıyız.

• Yaşını hiç göstermiyorsun taş çatlasın 25 :)

• Sadece arkadaşız.

• Seviyeli bir ilişkimiz var :)

• Önümüzdeki maçlara bakacağız.

• Göründüğü gibi değil açıklayabilirim :)

• Güzel olduğunuz kadar da küstahsınız :)

• Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır.

• Yarışmacı arkadaşlarıma başarılar diliyorum

• Dostluk ya da iyi olan kazansın. • 80 milyon bizi izliyor.

• Aç yavrum göster çükünü teyzene :)

• Yemezsen arkandan ağlar.

• Kel değilim.. Sadece biraz alnım geniş..

• Ben almayayım rejimdeyin

• Sen kesin kücükken beşikten düstün..

• Su içsem yarıyor.

• Gözümüz yollarda kaldı..

• Ben senin bildiğin www.guzelsozler-anlamli.blogspot.com kızlardan değilim.

• İyi insan lafının üstüne gelir.

• Göbek değil şişkinlik.

• Ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı da.

• Bende seni arayacaktım inan..

• Sizin güzelliğiniz...

• Sor bakalım yaptım ama niye yaptım :)

• Nasib degilmis evladım..

• Sen benim için özelsin :)

• Nerde o eski bayramlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir