Instagram Durum Sözleri / Instagram Mesajları /Anlamlı /Yeni


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Sayfamızda Çok çok güzel İnstagram Durum Sözleri,Hazır Instagram Sözleri Full, Anlamlı Instagram Sözleri, Farklı Instagram Sözleri İlgi Çekici,Komik İnstagram Durumları, Güldüren İnstagram Sözleri,En Güzel Instagram Sözleri ,Instagram Özel Durum Sözleri, Kısa Instagram Sözleri 2019 En Güzel Paylaş...
• Gülmüyorsun ki. Gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara..

• Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç?

• Bana senin olduğun şehir lazım.

• Ben dokunamıyorum, yazdıklarım dokunsun..

• Ben vazgeçersem sen HİÇ KİMSE olursun..

• Mutluluğumuz kimin canını acıtıyorsa, O’na sesleniyorum; Dur daha yeni başladık..

• Unutma Her ‘ TEN ‘ Haz Verse de ,Her ‘ OMUZ ‘ Güven Vermez .

• Gitmeler sana yakışıyorsa, yol vermeler de bana sevgili..!

• Bırakıp giden bir gün dönmek ister !! Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…

• Bir kere gittin ya artık bin kere dönsen de boş…sen bende bittin artık ömrünce sevsen de boş…

• “Ben sana liman olurum.” diyen adamın, denizinde boğuldum ben.

• Sen uyurdun. Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.
• Adındaki harf kadar alfabem.
 
• Görmeden seni isteyen gönlüm. Görünce nasıl dayansın.

• Sustuklarımı duyabilen biri ile bir ömür geçirebilirim.

• Ya umutlarda biterse?

• Aşk ne kadar kısa ve unutmak ne kadar uzun.

• Çünkü gülüşün siyahın içindeki beyaz gibi..

• İnsan, yüreğinin inkar etmediği yere aittir.

• Hayat seninle güzel..

• Gidelim. İnsanların iyi olduğu yerlere..

• kadar güzel gülüyordu ki; sevmesem ziyan olacaktı.

• Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel bir şey mi var?

• Bir keşkeye daha yer yok kalbimde..

• Dünya ikiye ayrılmıştı; O ve o olmayanlar.

• Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz..

• Yazmak; bütün yaralarını yeniden açmak demektir..

• Sevmeyin.. İnsanlar alışkın değil.

• İçine çekildiğim dünya, dışımda bıraktığım dünyadan öyle güzel, öyle gerçek ki.

• Duamda yerin var..

• Ya başkasını seversem? İşte o zaman seni hayatım boyunca affetmem.

• Korktuğum ol, başıma gel.

• Hayırlısı yakın, vefasızı uzak olsun.

• Yüreğimiz kıymet bilene emanet.

• Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.

• Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

• Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin…

• Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir