Kıskançlık İle İlgili Sözler / Anlamlı/ Mesajlar /Kısa


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Anlamlı kıskançlık sözleri,kıskançlık ile ilgili mesajlar, full kıskançlık sözleri , kısa kıskançlık sözleri facebok, resimli kıskançlık sözleri 2019, yeni kıskançlık sözleri...
Kıskançlıkta kuruntunun gözleri son derece keskindir

Kıskanılmayan, imrenilecek bir fazileti olmayandır

Kıskançlık, bir güvenin kumaşı yemesi gibi, insanı yer bitirir - See more at:

Onun kalbinin güzelliğini başka kimse fark etmesin istiyorum

Kıskançlık, duyguların en korkuncu olduğu kadar, en aldatıcısıdır da

Kimi kıskanıyorum ben? Mahallenin bakkalını mı, kasabını mı? Seni kıskanıyorum seni, canımdan çok sevdiğimi..

Ben sadece istiyorum ki kimse sana benim gözümle bakmasın.

Biraz kıskançlık duyarsanız, yaşarken ölmenin ne demek olduğunu anlarsınız.

Kıskançlığımız kıskandığımız kişilerin mutluluğundan daha uzun ömürlüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir